Gott nytt år

2010-12-31 @ 20:11:09
För 4 år sen satt jag hemma och vänta på min syster och peter skulle komma och dricka lite hos mig sen hade jag även bjudit hem några kompisar till mig.
Syrran och peter hade även tagit med sig 2 polare till peter, jocke och tommy. Visa sig att vi föll för varann direkt och jag som hade gått ifrån mitt ex strax innnan jul och hade inte tänkt och träffa nån då jag tyckte killar verka svin. Men 2006 nyår så fann jag tommy iallafall och på de här 4 åren ha vi vart ihop till och från men alltid hittat tillbaxs till varann fast det har vart som katt och råtta för oss med bråken ibland. Dessutom har vi fått en underbar dotter som fyller 2 i feb. Så de va nog det mesta som gjorde att vi alltid fann varann. Va mitt beslut och behålla henne och inget jag ångrar och ångrar inget att jag gick tillbaxs till tommy för det är bara vi  som ska va med varann. Hoppas det är många många år kvar för oss och att det väntar även bra år.

Skål för det nya året 2011
Nästa år ska det va jobb för min del hoppas jag. Dessutom är det många som väntar barn som ska få 2011 så det bir mysigt med bebisår. Själv vet jag inte på den fronten när man tänkt och skaffa syskon till towe. Men nåt blir det men det hinns då det är många år kvar och kunna få.

 Towe 4 mån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback