Småkryp

2010-08-05 @ 04:36:19
Ush ush... småkryp så äckligt. Nu när jag jobbar natt med att dela ut corren då stötter man på spindlar som kan va lika stora som en femkrona och tveskärtar m.m. Det är då äckligt, knappt så man vgar ta med handen på brevlådan:P

När jag börja med jobbet tog det även 3,5h men nu har jag blivit klar på 2,45-3h :) Så går ännu fortare och bättre nu när man lärt sig vilka som ska ha vilka tidningar. Det jobbiga att man saknar ha kvällsrutinen med att gå och lägga sig i sängen. Men men det kan jag stå ut med och skippa då man får dagen på sig och umgås med familjen. På måndag börjar tommy jobba igen, semestern är då slut men antar att det är för många. Själv jobbar jag vidare, blir lite jobbigt nu i 2 v innan towe börjar dagiset men bara orka med. Blir inte mycket sömn men får passa på och sova när hon tar sin middagslur ibland. Inte alltid hon vill det men då blir det tidig kväll till sängs.

30 aug börjar towe på dagis så blir kul för henne träffa lite mer barn och även kunna utveckla mer språket kanse. Tycker hon har lärt sig en del ord på så kort tid. Blomma sa hon här om dan och försöker säga andra ord med men de låter inte lika tydlig tpå vad hon menar men som en mamma förstår man ju sitt barn mer än en annan.

Imorgon kommer jenny,gustav och fillan på besök:) Blir kul,ska även få lite egen tid gå på marken med dem.Blir så långtråkigt för towe sitta i vagnen med så kan va kul för henne och va hemma och leka istället. Idag fick hon en ballong hello kitty av laila, sen vart det t-shirt med döskalle till henne, så fick även tommy en t-shirt va någon döskalle på den med. Själv köpte jag mig en munkjacka som va lite tjockare då man kan använda den framåt hösten nu. Dröjer inte länge innan den kommer. Sen köpte jag korv hem så jäkla gott med brännvins korv. mums mums. 

Ne nu blir det sova så man orkar med dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback