Skänninge marken

2010-08-03 @ 20:28:33
Gick en promenad med towe i skänninge nyss kolla lite när de sätter upp stånden för skänninge marken som är imorgon och på torsdag. Sen vart det samtdigt köpa lite fika hem då laila och några till skulle komma förbi imorgon. Sen vart det en promenad för och mata ankorna.

har lite bilder och bjuda på som jag tog här om dan:)

    

   nya leksaken dög bra:) Så... fin musik..

  och lördagsgodis måste man ju då få en egen påse så man inte får sånt som man inte ska äta.

 mums mums.

Fan så glad jag är över mitt liv då jag ändra på saker och ting. Varför har det inte funkat så här bra förut? Har både blivit vuxnare eller tänkt till lite? hmm ja du.. det får man nog inte veta heller. Men spelar roll då allt känns kanoners älskar dig tommy mer än annat <3 pöss

 tommy ligger och njuter av towe som kommit till världen.

 Älsklingen ligger och tar en tupplur dagen efter towe har fött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback