Motala-Borensberg

2010-08-22 @ 09:33:58
Idag ska vi hämta towe:) Så himla längtan efter henne kunde knappt somna igår natt då jag låg och tänkte på towe och hennes alla busheter och ord hon kan:P
Hennes nya ord:

Hennes ord - Riktiga ordet

pola                spola

Städa              städa

Ate  (te)          Malte



Idag blir det åka hämta towe, sen blir det åka till farmor ska bli kul och träffa henne då det va länge sen, se hur towe reagerar:P Men hon brukar tycka det är roligt där.
Sen blir det jobba inatt, weiii   money money.  Får ju min först lön med denna månad så underbart gött:)
Blir ju då inte så mycket men alltid nåt, va ju borta då jag stucka foten sen börja jag ju mitt i en månad.
Ne nu blir det plugga lite på taxi körkortet. Går lite segt med det.. men inte alltid man har lusten och plugga.

Kommentarer

Postat av: signe

ååh "Ate", vad gulligt <3

2010-08-22 @ 15:27:13
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback