Lördag

2010-08-28 @ 21:14:01
Idag vart det stå i djuraffärn 10-14 så himla långtråkigt då det inte va någon riktig fart på folk.
Men bästa va och komma he och umgås med min familj där efter, så roligt med när towe ser en direkt så säger hon hej och kommer fram till en och lyser upp som en solstråle.
Vart en sväng till östensson och så förvånad, towe orka gå till östensson hon som brukar va så lat :P
Men så kul att hon orka och ville och såklart tog det lite tid men värt det då hon fick hålla på och plocka upp löv m.m det hon hitta.

När vi kom hem vart det lite lördagsmys med liten godis och tv. Det va tiptop tyckte towe och nöjd måste hon va då hon somna halv åtta idag och sprang upp 1 gång sen vart det knäppt tyst så  gick in för och kolla om hon sov och hon låg där och tutta på sina fingrar och titta lite och myste med ett gosedjur. Verkar som hon vet att inte mamma och pappa ger sig när det är läggdags:P Imorgon blir det natta henne tidigt för sen börjar ju inskolning så himla kul, längtar. Tror towe kommer tycka det är kul med. På onsdag börjar även 2 andra barn i samma ålder på hennes avd så blir gruppinskolning så det blir riktigt kul att hon har andra i samma ålder. För de andra på dagis va nästan 2 år redan och uppåt.

Idag försökte vi även med att få towe gå på potta lite mer och gå i trosor men hände liten olycka så gick ju då inte. Men men det får ta sin tid med potta och toa. Hon är så duktigt annars med allt annat så ska då inte kräva tycker hon kan så himla mycket annars än vad jag hade trott att hon skulle kunna denna ålder. Min lille tös börjar bli så stor <3

Älskar dig tommy och towe ni är mitt allt mina älsklingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback