Linköping

2010-08-25 @ 19:18:41
Haft en linköpingstripp idag då jag hade teoriprov på taxikörkort och det gick ju kanon:)
Så nu är det 2 prover kvar av 3 sen uppkörning  det kommer gå bra känns det som.
Sen vart det en sväng till mds då jag fick inkopplat nya bilsterion hoppas denna ska funka.. men ljudet är ju kanon gemfört mot förut. Sen vart det kinabuffe i ikano, va mumsigt och towe älska verkligen maten. Hon vräkte i sig ris och currysås och nuddlar  och grönsaker. Där efter köpte jag en tunn mössa åt towe, för fasen vad kallt det är imellan åt ute.  Känns som hösten kommer, sen på kvällen när jag kör tidningar så känns det som man skulle behöva vantar nu för fryser som fan om fingrarna.

Efter ikano så drog vi till biltema, nu är det dags och fixa rosten på min bil, så blir åka till mormor nån dag och hålla på med det. Måste passa på nu innan det blir kallare.

När jag kom hem så funka inte internet men vi har ju mobila internet så det går ju an så länge men synd att vi kan bara ha på ena datorn,se om tommy får igång det eller om det är telia som strular med nätet.

Har även beställt en sak hem ska nämligen träna lite mer midjan fläsket man har:P
 Mormor har ju en sån och ho säger att det funkar, själv har jag kört nu i 2 dagar och känner träningsvärk i ben och midja. Benen är som spagetti efter man blivit klar, räcker ju köra 10 min säger de.

Kommentarer

Postat av: Signe

jasså haha ojdå :P ser ut som du! men tog du nåt på längden då?

2010-08-25 @ 19:29:43
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback