Info...Ni som e nyfikna

2010-08-28 @ 21:32:13

Mitt namn är hanna och jag är 23 år fyller 24 , 29september.
Jag kommer ifrån motala och jag träffa tommy på en fest hos mig va då ingen stor fest men va då syrran och peter som hade tagit med tommy och jocke för och festa nyår hos mig. Hade pricis gått isär med en kille jag bodde ihop och inte tänkt och bli ihop med nån men när jag såg tommy så klicka vi för varann direkt men både va blyga och våga inte riktigt ta första insiativet. Jag flytta princip till tommy direkt, dessto värre bodde han i en liten etta va då ingen höjdare men gick ju. Jag pendla för det mesta från mjölby till motala till jobbet. Sen börja tommy och syrran med körkortet se det peppa mig att jag ville börja oxå med det. Så gick ju skit bra fick körkort och tommy hade en liten bil jag kunde köra med ibland. Där efter fick ju han sitt körkort oxå så det va ju kanoners:)

Sen under tiden har vi haft en del strul till och från men vi har alltid hittat till varann underligt men älskar man varann så göra man det. Det är tur det för 2008 sommaren vart jag gravid va då inte planerat och jag behöll barnet fast vi inte va ihop men vi löste det sen och fann varann igen<3
Trodde allt skulle va jätte bra under graviditeten och när man fick barn men fy fan vilka hormon svägningar man hade:P Heheh stackars killar som får stå ut med sånt.
 Gick över 3 dagar känndes som en evighet, hade trott att vi skulle få en pojke men så kom det en liten flicka:)

Towe till 50cm, 3050g



 
Vi flytta till en 3 när towe va några månader men vart bara strul tyvärr då towe tog så mycket tid och även skrek på kvällar till mornarna inte det roligaste. Det tärde en del på oss och vart en massa tjafs. Vi flytta ifrån varann ett tag men nu har vi hittat tillaxs till varann igen, sista gången hoppas jag med. För nu är allt kanon vi ska flytta till en 3a så towe får eget rum och vi lite mer privat liv, jag har även fått jobb och tommy har kvar sitt jobb. Sen börjar towe på inskolning på dagis nu på måndag så kan inte bi mycket bättre<3
Mitt liv är perfekt nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback