Impulsiv

2010-08-25 @ 11:02:35
Va igår en sväng i mantorp citygross med towe men sluta att jag fick inpulsiv ryck att klippa håret fanns elevklippning så körde på det:P
O nu klippte jag håret en anning trött på fasenskappet, men fan vilken tid o få till luggen då man har fått en vivel mitt i allt.
Det växer ut om inte annat om amn inte blir nöjd men visst e det ovant se det men det duger. Hade velat haft det mer tappert och längre men vart bra ändå:)



Här om dan va jag barnvakt en liten kortis åt villiam, gick ju så bra:) Bara att towe är avis som bara den och ska ta varje sak man försöker aktivera honom med. Sen efter att emelie kom så vart det gå ut e sväng jag hade bröd och slänga till ankorna.



Kommentarer

Postat av: signe

oj du har klippt av en bit på längden me ser jag (sista bilden) snyggt blev det!

2010-08-25 @ 14:18:33
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Postat av: Karin

Du är ju jättesnygg i lugg!

2010-08-25 @ 22:04:07
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback