Det rullar på...

2010-08-21 @ 21:39:13
Jag vet att jag vart dålig på att blogg haft så himla full rulle och har vekligen inte haft lust och blogga när man har tiden över.
Har iallafall gjort ett par köp till towe riktigt nöjd har då en regnjacka i röd i fodrat till towe  till hösten och hitta nu ett par byxor på tradera som va fodrade så vann dem för 41 kr:)


Sen va jag med emelie och barnen i linköping igår och kolla lite, hitta skor till towe ett par höst skor.
Svart rosa fina skor:) När vi kom hem så skulle hon ha på sig dem och visa för jocke och tommy hela tiden. Så kul se henne va så nöjd.
Hon la fram foten och visa skon hon hade på sig och så skulle man busa med henne samtidigt.

Annars har hon växt ur garderoben en del med byxor så nya byxor köpte vi på lindex 3 byxor för 200. Snacka om att det börjar bli dyrt med kläder uppåt stl och så växer de ur det fort med.
Får väll hoppas stl.92 ska hålla ett bra tag. Hon har ju stl.86/92 nu så det ska väll kunna gå ett bra tag.

Jobbet funkar kanon bra lördags tidningen är det inte mer än 2 extra tidningar så då går det fort, igår tog det 2h, snacka om att man lärt sig rundan nu och vilka som ska ha tidningar. Skönt det.
Men denna veckan har jag även fått utdelning på övertid på att dela ut till alla hushåll på min distrikt rätt jobbigt tog sin tid ju. Men gött få in lite extra pengar.  Towe va hos mormor i 2 dagar då tommy jobba så jag fick sova ut lite. Annars hade det inte blivit så mycket sömn, ska bli skönt att dagiset börjar 30aug så det kommer rulla på som vanligt med jobb och inte behöva fixa barnvakt och så. Jag hoppas towe kommer trivas på dagiset, men det tror jag nog hon är ju så glad i nytt folk.
Hos mormor hade det ju gått jätte bra,mormor hade ju även pratat finska hela tiden och det hade hon förstått och gjort det mormor sagt. SÅ hon blir nog två språkig:) Kul det då jag vill föra vidare finskan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback