Bilägare

2010-08-11 @ 14:07:24
Bli inte bilägare om ni inte kan räkna ed oförseda utgifter. Ush säger jag bilen koka först när ajg börja med jobbet för 1 månad sen, fick ordning då vi bytte fläkt. Va ett jäkla krångel men kul och hjälpa till och meka och lärde mig lite. Fläkten kosta 100:- begagnad

Det funka 1-2 v där efter dog bilen på jobbet igen.. suck igen eller va då?
De måste ju tro att man har en skit bil på jobbet. hehe Men visa sig att det va tändstiften som behövdes bytas sen var det en grej som ja inte kommer ihåg nu vad den heter men gick ju på lite pengar 700:-

Trodde bilen skulle gå nu prima men icke lämna in den på service och huliställnig kom till verkstan och de säger att hjulinställning går inte fixa då det behövs fixas lite saker på bilen innan. SUCK.. orkar verkligen inte lägga mer pengar på bilen. 2500:-? host host.. de pengar har man ju inte direkt och lägga ur fickan. Men det är tur att man får låna pengar nu till det.
Vi kommer lite udan med kostanden då vi kunde byta nån sak på bilen men tror vi kommer hamna ändå närmare 2 tusen. Inte kul, vill kunna använda pengarna till nåt annat.
Nu fick jag åka bara med bilen det nödvändigaste sa de på verkstan och det känns inte så kul det.. Jag som skulle träffat signe idag:/ känns som det kommer alltid nåt imellan.


Så säger det, skaffa inte någon bil om det inte är ett måste:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback