Tyson

2010-04-09 @ 00:20:16
 

Tyson: 2 årig norsk skogskatt som jag fått hem nu, då vi besluta oss att en katt är då enklare för mig och jocke och ha nu när vi inte vet hur jobb ser ut att bli för våran del i framtiden. Vi va inne på en hund annars men det får bli senare i framtiden, tiden kommer väll finnas nån gång.
Tyson fick vi hem för 2 dagar sen, han har börja känna sig hemma idag då han är framme och ska kela hela tiden och busa. Trodde han skulle gå på fiskarna men han va bara där framme och drack lite vatten och gick sen. Så får hoppas det varar:P

Igår åkte jag till mormor för och se efter gammelmormor va skönt och komma bort men jobbigt samtidigt då man e så van att va med jocke varje dag. Men när jag kom hem idag gick jag av vid eluxrondellen och gick till väster då mötte älskligen upp mig, så snällt:) Sen vart det och käka baguett med röra och chokladpuddig på kvällen mums va länge sen.

Faann så kär jag älskar verkligen dig jocke, <3<3<3<3<3<3
Sen idag vart jag så glad över min deklartion, nästan 10 tusen tillbaxs:) Bara försöka få ett jobb nu vad som så man får pengarna själv. Så man inte behöver leva på dem. Fast skönt och slippa soc vilket fall då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback