Tisdag

2010-04-20 @ 12:34:50
Weii desperate housewiev idag:) Det får vi då inte missa.
Fått så jäkla ont i ryggen sen jag jobba i söndags, hur ska jag palla med ryggen? Sen har jag funderat på det där om det jobbet ger nåt jobb verkar då inte som det eftetsom han har runt 10-15 vikarier och 4 orginal personal. Känns som hoppet e ute med att få jobb i dagsläge. Antar ju då att han tar dem som jobbat längst och vet mer. Sen känner ja då mig inte så engagerad i de thär jobbet då jag inte är så villig til latt jobba med äldre och ta hand om såna som sitter i rullstol men nån gång kommer man nog hamna i samma sits sitta där. De har ju då inget val och sitta i rullstol.

Igår fixa jag skattedeklarationen inte så kul då man vet att man inte får pengarna:/ Anars e det väll tur om ja får ett jobb bara så där nu.

Igår va towe på dagis och jag hade slappis dag igår hemma under tiden. Det behövdes fick även besök av jocke under den tiden.
Sen när jag hämta towe så fick hon gå lite själv, hon har blivit så himla duktig på att gå längre sträcker och hon verkar tycka det är kul. Det jobbigaste är att hon ska ju ta upp allting princip hon hittar på marken, stenar, fimpar .m.m ush ush...
Men hon lär med tiden att man itne behöver ta dem.
Sen när vi kom hem så skulle sara kommit men hon kunde inte så vart och dra till stan och fixa vårmössa till towe och sen va jag på soc och lämna sista bilagan så hoppas på att få pengar denna gång tidigare :)





Fick igår en massa kort jaghade framkallat oxå:) Så nu blir det köpa album men det finns billiga på biltema så blir och köpa det slutet av månaden när man ska in till skopunkte samtidigt. Behöver nämligen skor och även towe och jocke med. Sen blir det väll och köpa växasäng om jag få beviljat från soc det. Men det lät som det inte va några problem med det när jag ringde sist och fråga om det.

Imorse gick vi mycket tidigare till dagis då jag tänkte att hon skulle få börja gå lite mer towe och det ville hon, tog sin lilla tid men så bra att hon vill gå komemr ihåg i början hur det va då la hon sig ner och bara skrek och vägra gå. På em blir det och sticka till stan och träffa min jobbcoatch se hur det går om vi kommer fram till nåt.
Sen om det fint väder blir det ut och leka med towe i lekparken utanför laila då jag tänkte träffa tilda och daniel.


  

Kommentarer

Postat av: anna

dem kollar bf datum o sen nupptest. (downs syndrom)

2010-04-20 @ 13:17:34
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Postat av: sara

ska du fortsätta med jobbet lr hitta något annat?? tänkte på din rygg eftersom du hade problem med de för några år sen då brösten tynger massor! du ska ju inte ta sönder dig så tänk på de!

så söt towe vart i mössan:)

2010-04-20 @ 15:13:12
URL: http://tvabarnsmammansara.blogg.se/

Postat av: Signe

åh, de ska jag oxå kolla upp, fotoalbumen på Biltema. Blev inspirerad av dej sist vi prata, vi måste oxå framkalla kort! =)

2010-04-20 @ 16:39:01
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Postat av: Signe

åh, tack, va snäll du är <3 Funderar faktiskt på om jag ska komma in nån dag då Towe är på dagis. så kan vi hitta på nåt bara du o jag. Länge sen! Va sägs?

2010-04-20 @ 19:20:30
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Postat av: Denise- Emilias Mamma<3

tack. men det finns inga kvar i motala linköping norrköping eller jönköping. finns bara två sånna i varje stad. sa de iaf.

2010-04-21 @ 23:07:35
URL: http://deniselinder.blogg.se/

Postat av: stine - mamma till Wiggo

hon är ju så söt :)

Kram Stine

2010-04-23 @ 22:39:35
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback