Ute på vift

2010-04-28 @ 20:12:38
Idag vart det och dra till stan redan kl 10 då jag hade lite ärende och kolla upp med min kontokort då jag hade lite problem med det men allt va lungna puckar:)
Skönt det på ett sätt...
Sen vart det och kolla lite på stan med tilda, daniel och towe. Köpte en topp som jag velat ha sen igår då jag testa den men hade beslutångest.
Vart en fika på fiket inne i gallerian i motala, prinsesstårta dela jag och towe på och sen tog vi varsin mer.
   
¨
Va kul coh gå själv i leksaksaffärn tyckte då towe, hon fastna vid dockorna det va det bästa av allt.

     

Efter leksaksaffären vart det och möta upp jocke, älsklingen:)
Vi drog till maxi för och storhandla. Hur fan är det möjligt och stor handla och komma hem med barnvagn och 6 påsar mat  + blöjpåse och toapapper. Skit va inte alls lite bökigt då vi åkte buss men det gick...
När vi kom hem så kom en från borensberg som jag hade köpt växasäng med set då det va byrå och bokhylla med för 900:- det va då kanon bra och billigt då han körde hit det med hem till mig. Snällt.
Det bästa av allt va att man fick kararna til att ställa upp och bära. tack jocke, jocke och håkan..
Tackar hade då vart jobbigt annars  få in det då jag hade towe och vakna.
Hon tyckte o växasängen redigt iallafall men lite svårt och få henne och sova men se hur natten blir.
Nu blirdet filmmys med älsklingen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback