Påsk

2010-04-05 @ 08:22:40

Påskägg fick min lille tös iallafall av mig, påskägg utan påsk går ju inte. Roligt sen när hon blir äldre när hon förstår mer för då får man börja gömma och säga att påskharen har vart på besök:P
I fredags så kom syrran förbi med barnen, vi va ute och lekte med dem och sen vart det käk här hemma potatis,brunsås och biff. Mums så gott.
      
Sen testa jag towe att hon fick stå på ståbräda, gick ju bra men hon vart så himla liten där.


Linnea har börjat flina och pratar på som bara den, undra va de små liven säger.
  

Lördagen vart lungn och skön, vart och ha mysdag med älskligen. Skönt att slippa festa och va bakis dagen efter.
Söndagen så mådde jag illa lite på morgonen men tänkte inte så mycket på det d towe kom hem på morgonen och hon hade spytt i bilen, trodde det va av en ny yogurt hon hade smakat men visa sig sen att jag hade feber på kvällen 38,8 och kände mig redigt hängig och spydde några ggr.
Gör så ont och spy att känna att magen e så tom att man tar i med magen.Jocke hade towe under dagen så jag fick sova och vila ut mig och det va skönt det hade då inte orkat ha henne och tommy hade då inte tid heller att ha towe igår.
Men kul va det för towe då nova va hos daniel så towe blir så facinerad alltid av andra barn så då hade hon henne och leka med under tiden.
På kvällen när towe kom hem och jocke gick till daniel för och ha sin lilla tid med grabbarna då spydde towe rätt över soffan och min mobil. :( Snabbt och torka av mob och in i duschen med towe men gick bra det. Efter det somna towe och jocke kom hem, vart och glo på film och själv föröskte jag få i mig lite mat 2 knäckebröd och lite fil gick ner så va bra det.
Sara va ju även på besök idag kände mig så dum och inte orka va så social genom at prata men hon kanse förstår varför då jag vart lite sjuker ju.

Idag blir det va hemma, ush för snön som kommit men tror det smälter bort rätt fort. Towe spydde imorse igen så va inte det minsta roligt ta hand om det,så blir då ingen dagis fören på fredag om hon e bra tills det. Ne nu kommer lite nya bilder jag tagit i veckan:



 På väg till dagiset, cykla é kul.

   Trehjuligen är en favorit

  Mammas kläder är alltid roliga

   Kan linnea så kan jag oxå:P

 MIN SÖTNOS <3


Kommentarer

Postat av: Zitha - Mamma till Jack

Gud vikka söta bilder !

Syns ju att Towe har fått dina ögon :)

2010-04-11 @ 22:24:01
URL: http://nrmc.blogg.se/

Postat av: hanna

tack:) hehe jao det är nog från mig. för mig tommy har mer brun gröna eller nåt sånt..

2010-04-12 @ 20:51:39
URL: http://mammahannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback