Ny vecka

2010-04-26 @ 09:18:14
Måndag idag, dagis för towe på morgonen så nu sitter man försöker få ihop ett inlägg då jag inte orka igår efter blocket live jag va på.
Ni som undrar vad man hittar där jo det va ju dåen del saker man ville ta med hur skulle man kunna det då det va lite trångt och även och gå där med towe med vagn, aldrig mer säger ja.. hehe
Sen så kunde man ju inte bära på allt ju.
Jag hitta en del iallafall:

 Gardiner för 20:- helt nya

 Hello kitty haklapp + en till den hon har på sig när de åt glass för 25:-


 kjol för 10;. som signe hitta till towe som hon fick av dem, tack:)
 Kläder 100:- 6plagg  då det även såg ut som nytt

 Vinter jack den kan hon ha i höst/vinter.
Såg oxå helt ny ut för 50:-

 nyckelskåp för 30:-

 babybjörn toaring för towe  20:-


Towe va inte på humör idag på morgonen men skönt för henne och leka av sig lite på dagiset hoppas hämta henne på bättre humör.Nu blir det för mig och sola solarium på korpen, gött gött.

Kommentarer

Postat av: Signe

fint de blev me gardinerna! =)

2010-04-26 @ 22:23:13
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Postat av: Emelie

Oj vad du har fyndat =) Tack så mycket för gratulationerna :D

2010-04-28 @ 20:03:02
URL: http://yogaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback