Motion

2010-04-11 @ 14:45:48
Morgonen börja med att man vart riktigt sugen på att gå ut då solen va framme idag, så vart frukost och sen drog jag ut med towe med vagnen. Vi gick en sväng i marieberg sen mot varamon, riktigt skönt. Vart 55 minuters promenad:)

När vi kom hem så skulle jocke gå til lstan, jag bestämde mig för att hänka på då även laila ville gå ut och gå så vart och ta med deras hund rocky och sen va kajsa även där. Gick helt oki gå ut med hundarna men dra i koppel va då nåt som kajsa gjorde rätt mycket, styrketräning i armarna.. *pust*
Vart iallafall en promenad in mot stan och tillbaxs.
När vi kom hem så vart det lasange till middag och sen kom även jockes kompis jocke förbi.



Idag prata jocke om att skaffa bil då han tycker det vore bra för mig om jag ska ha något jobb och även smidigt för mig ch åka till mormor, även lämna towe om hon ska till sin pappa m.m.
Vi får väll se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback