Mjölby

2010-04-22 @ 05:54:58
Liten visit till mjölby vart det igår, vart och åka på morgonen så kom in till halv tio till mjölby för och träffa karin och cornelia först.
När kari öppna dörren kom cornelia jätte glad och skulle ge towe en kram va så sött och se men towe va lite blyg  men gick ju bra när kläderna va av. Då va det full rulle på dem de lekten och towe va helt tokig i sackosäcken så en sån måste inskaffas:P Hon sprang lite lätt till den och skulle lägga sig på den. Karin tog fler bilder men har inte hunnit få dem än. Barnen har ju då inte träffat varann se okt så va så va kul och se hur mycker cornelia har växt. Men man har ju fått följa på bilder hur hon växt annars på karins blogg.
Barnen lekte jätte bra och gick även till hennes rum och lekte själv då jag och karin satt och fika, de va nog nöjda över rulltårtan de fick och sen vart det lek efter det.
God rulltårta va det, mums. Du bakar då alltid lika gott..


Efter vi hade vart hos karin så vart det och gå ner till stan och mötta upp carro och victor. Gud vilken söt unge, så liten men så livlig. Han va så duktig och åt när vi åt på thai lunch buffe.
Fast han fick ju äta din barnmats burk:P
Towe sov under halva tiden vi va med dem emn sen vakna hon och då fick hon lite mat va då majsen som åkte ner först. Det va då mycket bättre än kakornahon fick. Men de slank ner sen oxå.
Sen efter vi hade haft vår lunh ihop så vart det och gå till pappa.


Hos pappa så gick towe hela tiden fram och tillbaxs vid akvariumen, hon va så fasinerad av fiskarna och peka och sa titta hela tiden.
Undra om hon kommer följa mammas fotspår genom att älska djur och ven hålla på med att avla fram yngel från fisken och sånt som jag har gjort när jag va i tonåren.
Pappa försökte få henne och komma till sig men det dög då inte idag. Då gick hon bara till mig och häll fast om benen. Efter att vi hade vart hos pappa en stund så gick jag till mia som oxå ha djuraffär i mjölby.
Vart en snabbvisit där då min buss gick till motala strax.
Towe och jag köpte ett tuggrulle åt rockey från mia då jag täntke tt nåt ska väll han ha när jag ändå är där.
Ska även köpa ny borste och sen spray så inte tyson blir så statisk hela tiden. Så blir och köpa det hos papa när jag får pengar nästa vecka.

När jag gick till bussen, tror du inte man har kollat fel busstiderna och tommy ringde ju och ville träffa towe så bestämde mig för då tt gå av i skänninge för att vakvar en h där då min buss inte gick fören om 1 h hemåt.
Så vart en snabbvisit där, towe fick leka lite och umgås med tommy under tiden då jag passa på och få i henne mellis och själv hade jag med mig macka så vart och äta det och kolla på tv.
Tommy va glad över att få träffa towe, men skit va mammig towe är hon skulle bara till mig hela tiden.
Fick hjälp av tommy på bussen hemåt så va bra det hatar de gamla bussarna med deras trappsteg. Fattar inte att du sara klarat av det då när du hade kim. du åkte ju buss och pendel rätt ofta.
Towe somna fort i vagnen i bussen och äve jag. Vakna upp när jag kom in i motala vid mc dolnas va tur det. Sen va det bara åka hem och ta det lungt och fixa käk till oss.

Vart en full dag med att träffa folk, vart kul då jag kan tänka mig och åka igen en hel dag till mjölby igen. Försöka bara träffa på helena nästa gång då hon kunde igår ses.
Sen har jag tänkt att gå på babysången som sara och zitha går på. Skulle va kul hänga med dit nån gång. Då har hon barn och leka med och även kim med.

Jobbigt det är och vakna som idag hela tiden, jag går så mycket och funderar det känns inte bra det:/ Tror jag behöver träffa dig signe snart igen för och prata ut tjejsnack:P
Det är så himla rörigt med allt känns det som fast det inte är det. Jag blir även irriterad på minsta lilla som inte e likt mig. Sån vill ja då inte va...

Kommentarer

Postat av: Denise- Emilias Mamma<3

Några hundra dyrare än vad den kostar utan hello kitty.

2010-04-22 @ 09:36:12
URL: http://deniselinder.blogg.se/

Postat av: Kim Ekholm

Haha kul att man kunde underhålla lite då Hanna:)

2010-04-22 @ 14:39:27
URL: http://kimza.se

Postat av: Karin

Tack, det va kul att ni kom förbi! Vi kommer o hälsar på er nästa gång, så får Towe visa sitt rum för Cornelia :)

2010-04-22 @ 21:52:30
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Postat av: Zitha - Mamma till Jack

Aha tänkte la de :).

2010-04-22 @ 22:43:05
URL: http://nrmc.blogg.se/

Postat av: Signe

jag finns ALLTID här för dej!! <3<3<3

2010-04-22 @ 23:17:55
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Postat av: anna

magbilder blir de sen när den växer ;)

just nu har den inte vuxit så jättemycket som me teo.



hur har ni de då?

håller ni er friska o krya?

2010-04-23 @ 16:04:41
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback