Maxi

2010-04-25 @ 00:42:01
På morgonen va det strålande väder hade bestämt för att gå ut men sen vart det ju lite ändrade planer.
Jag fick lusten och dra mig till maxi då jag ville kolla om de hade fått in lite skor men det vart ju då under fm dra med towe och jocke med bussen till maxi.
Vart lusten då att gå av vid öbe och kolla lite, hitta en bättre kattlåda så blir och köpa den när jag fått pengar in och sen när jag är där ute igen. Sen vart det och pröva lite skor men som otur fanns det då inte skor i den stl som jocke leta efter. typiskt. Hade annars vart snygga skaterskor för billig peng.
I öbe gick towe runt med oss och det va då kul tyckte hon att få peta på alla saker men hon lyssnar än så länge duktigt på än.
Efter öbe begav vi oss till elgiganten gjorde ett litet fynd, hitta en trådlös hemtelefon som kostat 200 kosta nu 99:- kr. Weeii den åker direkt ner i korgen:P
 Va även snyggare än de varta billga stora som finns på telia butikerna för billig peng.

Efter elgiganten gick vi till icamaxi för o kolla vidare på skor men fasta  för en liten titt på onoff,
 -tjejer vet ni:P Vi gillar ju att kolla runt lite alltid mer än vad man tänkt sig. Jocke tyckte då att det va så att alla tjejer e såna...
Sen gick vi in till djuraffären och towe fick kolla på fiskar och kaninerna och även klappa en marsvin. Hon tyckte det va jätte kul att gå omkring och kolla. Idag så vägra hon att sitta i vagnen för det mesta då hon älska att gå runt och peta på akvariumet och massa andra saker.. men man får va som en hök på henne.
Hitta en bra borste åt tyson då vi va tvungna och få ut de där tovorna som han har på magen och den borsten vart prima då vi testa den på kvällen och tyson spann hela tiden.
Så nu är han fin min lurvboll:)

När vi va inne på maxi så vart det och kolla runt lite skor nu har träskorna kommit tillbaxs igen ush säger ja e då inget ja kommer gå i.. hahha
Men ett par skor hitta man 199;-


Sen vart det även och köpa lite mat vart färspotatis, gräddfil, flintastek. Sen köpte vi även dvd skivor så vart en del filmer och bränna ner. Ha en del och kolla på så det är kul.
Sen när vi va klara på ica maxi så skulle vi ta busen hem och vart lite bråttom till bussen, stod där och vänta och tiden gick efter 5 min så fråga jag jocke om han hade kollat rätt och det hade han sa han men som man är själv e man ju envis så kolla i busstidtabellen och visa sig att vi missa bussen nyss och även på fel sida av maxi va ju då 302 som gick och inte 305. Så vart ju då en promenad hem till väster och som tur då fick ju jag min promenad hem ville ju gå först til maxi men jocke hade då ingen lust men nu fick han då traska hemåt:P
Tog ca 1h och towe somna sin middagslur i vagnen under den tiden.


När vi va hemma så vart det käk och towe åt som bara den tror hon håller på och växer nu då hon vräcker i sig hur mycket som helst. Hon har blivit så stor min lille tjej känns det som. Hon förstår det mesta man säger till henne som på kvällen sa jag att vi skulle gå och borta tänderna då gick hon till toan och peka där tandborsten va så det kan hon. Har även börjat mer med pottan men som idag direkt när det va blöjbyte kissa hon på golvet så vart så snabbt så man itne hann med.
Men men sånt som händer. Hon va ju iallafall duktig som kissa när blöjan åkte av.
På kvällen brännde vi ner en del filmer och jocke skrev dem på lappar. Så hjälpsam han är.


Tackar älskling för skrivandet med skivorna, haft så himla roligt varje dag med dig och så kul att vi skrattar hela tiden du och jag ihop <3<3<3
Älskar dig min babe och towe du är mitt finast tös älskar dig.




Va även på burgerking för och få i oss nåt litet när vi ute vid maxi vart en liten hamburgare och pommes towe hade sin frukt men hon va då inte hungrig men ville smaka nån pommes av mig och hon älskar verkligen ketchup hon skulle doppa fingret i det och även ta pommes och doppa där och göra som mamma.
Så söt hon e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback