Kort stubin

2010-04-06 @ 10:42:47
Idag är towe verkligen en retsticka som ska gå en på nerverna, då hon ska hälla tvättmedel i tvättkorgen, rita med kritor överallt, blaska i guldfisksskålen allt ska göras verkligen för och retas, hon hade då behövt va på dagis idag märker jag. Men icke det får hon ju inte då hon vat sjuk med mageninfluensa, själv vart man bara dålig en dag så skönt, men towe spydde 2 dagar. Så igår va sista gången hon spydde så skönt att det e över.

Gött idag fick man det man väntat och fått sen slutet av januari, förhoppningsvis kommer man väll må mycket bättre nu i kroppen:)

Ne nu kan jag inte sitta här längre måste ta hand om busfröet som börjat klättre upp på sitt lilla bort i sitt rum, och även öppna en låda som är som en pall vi har i hallen och drar ut allt hon hittar i den. Suck




---------------------------------------------------------------------------------------
Towe sover middagslur passar på att uppdatera lite:P
Vart en stund sitta ute på gården då jocke´s kompis jocke och hans tjejkompis kom ut så satt vi snacka lite och så vart det kaffe för grabbarna. Sen därefter vart det att gå en sväng på väster då jag kände att jag behövde lite luft nu när det va så fint väder ute. Jocke gick till daniel idag och har sin grabbkväll på nytt försök han fick ju inte ha det här om dan då både jag och towe vart sjuka. Idag blir det bara jag och towe som ska ha våran dag ihop sen blir det ikväll kolla på desperate houseweiv för min del, längtar då förra veckan de hoppa över e avsnitt. Jocke prata om att det skulle va på avsnitt denn veckan, hoppas det är så...

Prata med soc idag, fått en ny handläggare så gött och hon verkarhur trevlig som helst. Hon sa att jag skulle säga till när jag vill ansöka om pengar till växarsäng till towe så får jag pengar till det så det va posetivt. det fick kosta högst 903 kr som det billigast kostar på ikea. Men ska kolla om ja hittar nåt på blocket annars.




Kommentarer

Postat av: anna

har du oxå en klätter hemma. teo klättrar på allt men de har blivit lite bullor oxå. hoppas hon frisknar på sig snart så hon kan leka med sina kompisar.

2010-04-07 @ 09:07:50
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback