Jobb

2010-04-18 @ 14:05:33

Helgen har vart kanon lung men skönt det. Fredags åkte towe till sin pappa tråkigt för mig kul för tommy och ha henne lite. Jag och jocke gick upp med jocke till björn för oc fika och umgås. Vart även filmkväll där uppe då vi glodde på terminator 4 och se vart det instängd 2. Riktigt gött och kolla på det hos björn då han har "filmduk" så vart som att gå på bio:P
Kom hem på natten och somna som en stock och sov ut på morgonen så skönt.
Lördagen vart lung oh skön då jag hade tänkt ch ta det lungt eftersom söndag skulle jag jobba kl 6 på introduktion som personlig assistent.
Cykla imorse tjugo i 6 till han ja skulle hjälpa till hos, va mycket information och ta upp och fick lära mig en del. Allt e så nytt känns det som. Men det ska nog gå.
Nu fanns det inga tider han hade tid för nästa vecka på vardagen så blir ju att jobb söndag nästa vecka igen kl 6. Blir jobbigt men bättre ta den tiden man får sen har man ju OB tillägg ju:)
Jobbigt för ryggen kände jag att det va det där med att hjälpa honom, tror det är träningssak för mig det gäller.
Hoppas bara ja orkar med det.

Sån jäkla halsbränna fått idag hoppas den går över suck.
Nu blir det och vänta på att lilltösen kommer hem. Längtar så mycket efter henne.




Kommentarer

Postat av: Karin

Jobbar på Fruktkorgsexpressen och Cleany i Linköping. Packar fruktkorgar till företag på söndagar och städar hemma hos folk på torsdagar.

2010-04-19 @ 14:40:40
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Postat av: Signe

ja, han var beräknad den 27e!

2010-04-19 @ 19:42:28
URL: http://mammasigne.blogg.se/

Postat av: Karin

Vad var det för jobb då? För dessa har inte legat ute på ams, de har jag fått genom kontakter.

2010-04-20 @ 12:20:25
URL: http://iambafucin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback