Intervju

2010-04-15 @ 20:16:43
Fick intervju idag och fick även lämna towe på dagis till 11 då intervju börja 11,30. Va hur lungn som helt på morgonen men sen när väll det va dags och åka och lämna towe på dagis, fick ju nämligen skjus av syrran dit och sen till intervju. Va snällt och köra så mycket som tack ville ja ju bjuda på käk.
Gick jätte bra och lämna towe på dagiset sen va det bara försöka hitta till stället, vi åkte iallafall inte vilse, motala e ju då inte så stort:P
Satt som bara den nervös i bilen men sen släpte det när jag väl kom in. Mötes av en man och hans assistent. Intervjun gick förväntans fullt jätte bra då han va jätte trevlig och prata som bara den så det flöt på jätte bra.
Kunde inte g bättre, när jag väll fråga sen hur lång tid det tar att få veta inann man får jobb så sa han att han tycker jag verka jätte trevlig och tyckte att jag kunde få börja som timvikarie. Jag ska få va med 3 dagar på introduktion och det behövs då jag är ny på det där med ms och även va personlig assistent. Så snällt av honom att ge mig en chans. Jag vill ju även få nya erfarenheter och få lära mig nåt nytt.
Jag fick fylla i papper och sen så bestämde vi att jag börjar redan på söndag med intruktion kl.6 på morgonen till kl 11 får jag gå den dagen. Det e ju lite tidigt men hellre helger än vardagar. Får ju lite mer klirr i plånboken då:P
                                                             
Annars har sara och barnen vart hos mig och towe och kim har lekt som bara den och kim ska ge kramar till towe, så sött.
Towe börjar bli mer och mer nyfiken på linnea och sitter ofta och tittar på henne och skrattar.
Ingen svartsjuka än:P hehhe
Jag och sara va helt slut på em då vi hade vart och handlat även med barnen så vart en liten tupplur med barnen på em. Skönt det. Sen framåt kvällen åkte de hem och jag har städat efter de små liven.
Va inte lite heller:P
Vart sen ett bad för lilltösen och läggdag. Nu på kvällen blir det film för min del då jocke är hos daniel och skulle umgås där ikväll.
Blir och kolla på denna film sen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback