Gött

2010-04-12 @ 21:25:28
Vart och lämna towe på dagis på morgonen, när jag gick till dagiset så bestämde jg mig för att även ta en promenad efter jag lämna towe å dagis. Vart 1h promenad, då man under promenaden mötte på malin en klasskompis med sitt barn. Kul att man träffar på dem då man inte träffat henne sen man gick i skola om jag inte minns fel.
Sen efter promenaden vart det och ringa idag till mc dolnas efter jobb och skulle lämna in cv så blir och göra det på onsdag. Bättre nåt jobb än inget till att börja med som sagt. Jag som altid sagt att det är sista stället och söka till men det är fasen mycket bättre än säljar jobb och sitta i tel och ringa til folk som blir sura och iriterade i tel.
När jag hämta towe på dagiset satt hon och lekte i sandlådan, va riktigt kul och se henne leka lite för än gång skull. Annars har hon bara suttit hos en dagisfröken alltid eller sovit.
När jag hämta henne så vart det gå hem då jockes kompis jocke oc håkan va på besök, så vart lite fika:)
Sen vart det och gå ut en stund på gården riktigt kul då towe börja triva med att va ute, tycka det är kul och gå ute.


    

Nu på kvällen blir det sitta framför tv:n då man hållt igång hela dagen, imorgon får man besök då kommer signe och malte:) Ska bli kul. Hoppas vädret är lika fint så vi kan va ute med barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback