Fullt ös

2010-04-23 @ 22:50:58
Igår vart det ungamammagruppen 10.30-12 va riktigt kul komma iväg på det då det är bara varann vecka och towe har såklart prickat in att va sjuk för det mesta de gångerna. Towe va lite blyg och det va mamma som gällde hela tiden för det mesta men fick henne och leka lite men det va då inte långt ifrån mig. Sen va det ju fruktstund, så gott tyckte tow då vindruvorna va en höjdare. De gick ner snabbt ner.
Efter det vart det oc laga mat hemma med sara vart då kebab och rid och sås mums så gott.
Sen efter det så vart det lek och stoj med barnen passa även på och sätta upp linneas hår så sött. Här kommer lite bilder:

         

  

Kul har barnen haft som bara den och jag och sara fick barnen och sova tills lyxfällan somna så då hade hon och jag egna tiden ihop så skönt.

Idag har vi vi lämnat towe på dagis hon har blivit så bestämd ska gör allt själv, men hon ber om hjälp till och från.
Jag cykla till dagiset för och lämna towe inga protester på morgonen.
Igår på morgonen så kom towe med skor och sin regnjacka som hon ska ha när hon kommer i den i stl 92. Gud så snyggt hon va så sur tills hon fick ha på sig det.


Efter dagiset vart det och gå till laila och hälsa på, då kom även jonna,minna och mimmi. Kul för towe och träffa dem alla tre.
Vart och va där framåt 5 sen vart det och laga mat hemma. Egen klyftpotatis, kyckling och sås. Mums och sen på kvällen vart det mockarutor som tyvärr vart misslyckade:/ Inte då första gången hehhe
Så fick vi besök av jocke och björn så fika vi med dem och de åt dem iallafall så de va då godkända men ja tyckte då att de va som fotsula bottnet hehehe
Ne nu blir det myspys med älsklingen. Inte hunnit va med honom i veckan så nu får man passa på när ci har tid och va idag ihop på kvällen. Jag har ju då vart så trött alltid och somnat ifrån.
Pirrar fortfarande när jag pussa honom så mysigt ha den känslan kvar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback