Fredag

2010-04-09 @ 21:45:44
Vakna på soffan då tyson höll mig och jocke vaken inatt och imorse. Så jag gick och la mig på soffan. När jag vakna på morgonen va det så tomt utan towe o så ringde även mormor och sa hur det gick med towe. Verka gå jätte bra där då även de hade haft besök av raimo,jimmy,jari och eva-lena. Så kul att hon får träffa lite släkt som inte träffar så ofta.

Idag vart det gå upp ett sväng till daniel och björn, kul och träffa dem kunna umgås liten stund.
Sen vart det hemmakväll med älskligen på kvällen och så ringde jag och kolla så allt gick bra med towe hos mormor. Hon hade somnat när man ringde.
Nu på kvällen kom jocke även på besök,  älsklingen skulle raka håret på honom och jag ska raka håret på älskligen sen.
Solsidans sista avsnitt va idag med, måste man kolla:) Så jäkla bra.

Längtar till imorgon då jag och jocke ska hämta towe i nykyrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback